ЯК ВАРВА ВИХОДИТЬ ІЗ КАРАНТИНУ

В Україні 11 травня набув чинності перший етап послаблення карантинних обмежень, введених у зв’язку з епідемією коронавірусу. Зокрема, із 12 травня було дозволено відвідування парків і скверів, а також дитячих та спортивних майданчиків. Крім того, змогли запрацювати магазини непродовольчої групи, заклади громадського харчування із літніми майданчиками, салони краси та перукарні, стоматології.

На початок роботи перукарень і салонів краси, без перебільшення, чекали усі, адже протягом двох місяців самоізоляції у соцмережах дедалі частіше з’являлось питання, чи працює хтось із майстрів індустрії краси.

Із кожним продовженням карантину надія на нову зачіску чи свіжий манікюр танула, тож багато хто методом спроб і помилок опанував професію перукаря і майстра нігтьового сервісу, навчився користуватися машинкою для стрижки, фарбувати волосся, оформлювати брови та нігті тощо. Сприяли тому тематичні відео з інтернету, у яких блогери розповідали, як самостійно підстригти чубчик чи змінити довжину волосся.

Проте усе це було вимушеною мірою і навряд хтось захоче повернутися до набутих умінь знову. Особливо зараз, коли ми поступово виходимо з карантину і одним із його послаблень є відкриття салонів. Щоправда, не без обмежень. Про те, як воно працювати після затяжної перерви, розповіла власниця Варвинського салону краси «Lady Land» Наталія ШОКОДЬКО:

– Наш салон відновив роботу згідно розробленого графіку. На вході висить табличка «Вхід лише в масці», є місце для дезінфекції рук відвідувачів. Уже приступили до роботи майстри манікюру і педикюру, брів, з нарощування вій, перукар, адже заздалегідь підготувалися до прийому клієнтів: провели дезінфекцію, придбали безконтактний термометр, засоби індивідуального захисту, зокрема клапанні маски третього рівня захисту, які в кінці дня обробляються термально, більш сильнішої концентрації антисептичні засоби тощо.

Якщо клієнт прийшов без маски, йому безкоштовно видається одноразова маска. Тричі на день проводиться вологе прибирання і провітрювання. Після кожного клієнта дезінфікується робоче місце, інструменти стерилізуємо в ультразвуковій ванні або сухожаровій шафі. Для адміністратора на ресепшен замовили спеціальний пластиковий захисний екран, на якому створено пам’ятку для відвідувачів. Замість шести робочих столів в манікюрному залі – працює половина, щоб забезпечити безпечну відстань для клієнтів. Працюємо лише за попереднім записом.

Майстрині були змушені дещо підняти ціни на свої послуги, адже за період карантину значно здорожчали антисептичні і дезінфікуючі засоби.

Працівниці салону свої обов’язки також знають – рекомендації МОЗу вивчили ледь не напам’ять, адже й самі дещо налякані коронавірусною інфекцією, проте втомилися від сидіння вдома, та й заробляти потрібно. Тому, аби більше не довелося знову лишитися без роботи, слідують усім вимогам і правилам. Багато чого з переліку не стало для них чимось незвичним, адже і до карантину санітарні норми виконували, інструменти стерилізували, обробляли поверхні, підтримували чистоту, дбали про безпеку – свою і клієнтів. Дехто також працював у масках і рукавичках. В новинку хіба що обмеження на кількість відвідувачів у приміщенні та температурний скринінг, який роблять собі на початку робочого дня і всім клієнтам.

Тож, як бачимо, працівниці індустрії краси докладають максимум зусиль, аби і роботу налагодити, і подбати про непоширення вірусу. Адже попри певні послаблення, загроза ще не минула. Тому треба старатися працювати з дотриманням норм, щоб не наражати на небезпеку себе і людей.

Виходити з карантину рано чи пізно потрібно, але робити це слід з розумом. Сподіваємось, пандемія мине і ми знову повернемось до звичного ритму життя, але з новими поглядами і цінностями, залишивши при собі гарну звичку дбати про себе та оточуючих, дотримуватись знаних з дитинства правил гігієни і прислухатися до свого здоров’я.

Н.ПАЛЯНИЦЯ,

фото надано закладом

This slideshow requires JavaScript.