Як передавати «Господарю» показники споживання води?

З таким запитанням до місцевих комунальників звертаються мешканці селища. Зокрема, труднощі у передаванні показників лічильника мають люди старшого покоління, отримуючи згодом квитанції із розбіжностями з їх  реальним  споживанням.  Відтак КП «Господар» роз`яснює:

Шановні споживачі!

Швидко передавати показники лічильників та економити свій час віднині можна, якщо приєднатися до нашого додатку Viber-бот. Для цього у своєму  Viber натисніть кнопку «Пошук» та введіть «Мій квартал». Відкривши дану сторінку, натисніть «Мої рахунки», додайте ваш особовий рахунок для подальших операцій. Щоб передати показники, потрібно лише активувати особовий рахунок, натиснувши на нього на екрані, обрати лічильник (за наявності двох лічильників) і ввести показники для передачі.

Одночасно з тим, ви маєте можливість зареєструватись на сайті «Мій квартал. Особистий кабінет». Для цього потрібно зайти на сайт my.quartal.com.ua, уважно прочитати інструкцію користувача та зареєструватись. Для реєстрації вам потрібен код IPC, який ви побачите в квитанції на оплату житлово-комунальних послуг. В особистому кабінеті споживач може передавати показники засобу обліку води, бачити нарахування та оплати.

Також споживачі можуть передавати покази безпосередньо за телефонами: (050) 681-43-84 (viber); (093) 139-13-87; (04636) 2-11-34; (04636) 2-13-18.

Підприємство звертається до споживачів житлово-комунальних послуг нашої громади з великим проханням не допускати збільшення заборгованості. З метою недопущення стягнення заборгованості в судовому порядку, що в свою чергу потягне значне збільшення фінансових витрат на боржника, КП «Господар» пропонує укладати договори реструктуризації заборгованості.